În toată această perioadă de pandemie mulți și-au schimbat tabieturile, unii au ieșit în oraș, unii au ales să stea mai mult în case, alții n-au mai avut bani să o facă. Costin Gache este prietenul meu de ceva ani și este și unul dintre fondatorii clubului Interbelic și ai restaurantului Linea. Două locuri pe care eu le-am frecventat des și înainte de pandemie.
Am avut o discuție frumoasă și interesantă despre cum arată portretul consumatorului de astăzi, ce se mai bea/mănâncă zilele astea, cât costă și cum e să ai grijă de o afacere românească în pandemie.
- cum e să ții o afacere pe linia de plutire în pandemie în România
- știrile influențează ieșitul în oraș
- cum se vede nevoia socială de a fi văzut/recunoscut în anumite cercuri
- cum arată portretul consumatorului de astăzi
- aflux de tineret (16-22 ani) în localurile din București
- 90% vizite noi, oamenii ies în oraș o dată pe lună
- câți bani se cheltuie în pandemie în oraș
- sub 5% dintre consumatorii din România comandă aperitiv, fel principa și o sticlă de vin
- cât au crescut prețurile în restaurante odată cu pandemia
- numărul de baruri, foarte mic raportat la numărul de locuitori, în București
- cât se testează COVID angajații de la Linea și câți sunt vaccinați
- cum a arătat o zi neagră: 50 de angajați concediați într-o zi
- totul despre școala inovativă unde copiii noștri vor crește ca în occident
- cine s-a ocupat de designul clubului Interbelic și care e povestea clubului
- cât de importantă promovarea unui local în social media
- cât costă o afacere de succes în București, în pandemie
- cât de importantă este ospitalitatea unui barman în relația cu un client
- de ce bea lumea shot-uri când iese în oraș