Ce bea românul când iese în oraș și cât costă să ții o afacere de succes în pandemie

by admin.cig

În toată această perioadă de pandemie mulți și-au schimbat tabieturile, unii au ieșit în oraș, unii au ales să stea mai mult în case, alții n-au mai avut bani să o facă. Costin Gache este prietenul meu de ceva ani și este și unul dintre fondatorii clubului Interbelic și ai restaurantului Linea. Două locuri pe care eu le-am frecventat des și înainte de pandemie.

Am avut o discuție frumoasă și interesantă despre cum arată portretul consumatorului de astăzi, ce se mai bea/mănâncă zilele astea, cât costă și cum e să ai grijă de o afacere românească în pandemie.

  • cum e să ții o afacere pe linia de plutire în pandemie în România
  • știrile influențează ieșitul în oraș
  • cum se vede nevoia socială de a fi văzut/recunoscut în anumite cercuri
  • cum arată portretul consumatorului de astăzi
  • aflux de tineret (16-22 ani) în localurile din București
  • 90% vizite noi, oamenii ies în oraș o dată pe lună
  • câți bani se cheltuie în pandemie în oraș
  • sub 5% dintre consumatorii din România comandă aperitiv, fel principa și o sticlă de vin
  • cât au crescut prețurile în restaurante odată cu pandemia
  • numărul de baruri, foarte mic raportat la numărul de locuitori, în București
  • cât se testează COVID angajații de la Linea și câți sunt vaccinați
  • cum a arătat o zi neagră: 50 de angajați concediați într-o zi
  • totul despre școala inovativă unde copiii noștri vor crește ca în occident
  • cine s-a ocupat de designul clubului Interbelic și care e povestea clubului
  • cât de importantă promovarea unui local în social media
  • cât costă o afacere de succes în București, în pandemie
  • cât de importantă este ospitalitatea unui barman în relația cu un client
  • de ce bea lumea shot-uri când iese în oraș
0 comentariu

Din aceeasi categorie

Acest site web utilizează cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența. Vom presupune că sunteți de acord cu acest lucru, dar puteți renunța dacă doriți. Acceptă Vezi detalii